Tankar & självkänsla

Hello.
Min gärna är helt fullproppad med tankar...
jag tror jag "förstår" att jag har en ätstörning nu för jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dom här tankarna och utan att jag vet att jag måste bli smal.
jag försöker hitta mig själv...
jag vill "träna" min gärna att man inte ska ta åt sig av vad andra tycker och tänker om en...
jag vill vara stark.
jag vill sluta bry mig om vad andra tycker och tänker om mig....men de är så svårt:(
känns som alla runt omkring mig redan har lärt sig att inte ta åt sig för länge sen... jag är lixom 19 år...
jag skäms och mår skit över de... mina tankar går sååååå låååångt att de finns inget stopp!
jag ska  försöka "träna" på att leva nuet och ta hand om mig själv, få mig själv att må bra igen...
Jag vill vara fri, de känns som jag fastnat i en labyrint som jag inte kan ta mig ut ifrån, de enda sättet är att flyga ut från labyrinten men först måste jag kanske skaffa mig vingar?
eller ska man kalla de ond cirkel?
eller är jag fast i en bubbla?
vad de nu än är så måste jag ta mig ut från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0